четвртак, 26. април 2012.

"Друг Поп засенио Титовог унука"


"Одвојмо се браћо из Цркве лукавих,да се тама не зацари у нама..."


ШАБАЦ – Свештеник Српске православне цркве, протојереј Божидар Шапоња, говором на предизборној конвенцији Комунистичке партије у Шапцу постао је права атракција међу друговима. Надахнутим говором, у коме је петокраку упоредио са звездом из Витлејема коју су следили мудраци, а црвену боју на васкршњим јајима поистоветио са црвеним комунистичким барјаком, засенио је и говор Јошке Броза, лидера партије.


Исус Христ и црвени барјак

Оно што је за време владавине комуниста у некадашњој Југославији сматрано неспојивим, у уторак је, на велико изненађење чланова и симпатизера партије, добило потпуно нови обрт. Свештеник Божидар Шапоња неколико пута је прекидан аплаузима, посебно у деловима говора када је новозаветним цитатима објашњавао да је Исус Христос своје апостоле ословљавао са „другови“.
- Комунизам носим у души и руководим се изразом да крст носим, а звездом се поносим. Звезда је била водиља мудрацима када се родио Исус Христос у Витлејему. Будимо срећни што имамо петокраку, јер ће та петокрака, као звезда водиља, нас комунисте поново довести да будемо уз народ. Господ Исус Христос је први истакао црвену боју и црвени барјак када је васкрсао, и тада је рекао: „С овим ћете победити свет“ – рекао је Шапоња.

Титов унук ишао на славе

Он је присутнима објаснио да је свештеник већ 47 година, а да је у време комунизма саградио чак три цркве, и то за шест месеци. Истакао је да је у „време другова“ био више цењен и поштован, него после демократских промена које су се догодиле у држави. Јошка Броз је нагласио да комунисти и црква никада нису били непријатељи и да је и сам у комунистичко време одлазио на славе.
- Ко је хтео да слави, тај је за време комунизма и славио и ишао у цркву. Ја сам ишао на славе 70-их година и нико ми ништа није рекао. Непријатељи цркве, али и комуниста, били су они који су пре 30, 40 година јахали попа, а данас тим поповима љубе руке. Због таквих се и говорило да комунисти нису пријатељи цркве. Такви и сада у једном џепу држе кокарду, а у другом петокраку, и чекају где могу да прелете. Против таквих ћемо се борити – рекао је у Шапцу унук друга Тита.

Преузето из дневних новина Правда 19.04.2012

1 коментар:

Анониман је рекао...

Пошли смо даље. Старац је ишао брзо, тако да сам једва успевао да га стигнем. Одједном, он се окренуо и рекао: "Погледај!"
И, гле, иде гомила људи гоњена страшним бесима који су их немилосрдно тукли и боли дугачким шиљцима, вилама и моткама.
"Какви су то људи?", запитао сам старца.
"То су они", одговорио је старац, "који су отпали од Вере и од Свете, Саборне и Апостолске Цркве и примили јеретичку живообновљеничку цркву. То су били епископи, свештеници, ђакони, световњаци, монаси, монахиње који су примили брак и живели развратно. То су били безбожници, врачари, блудници, пијанице, среброљупци, јеретици, одступници од Цркве, сектанти и остали."
Они су имали ужасан и страшан изглед: лица црна, из грла им је ишла пена и смрад и страшно су викали. Но, демони су их тукли немилосрдно и гонили их у дубоку провалију. Отуда је излазио смрад, дим, огањ и нечисти мирис. Ја сам се прекрстио:
"Избави, Господе, и помилуј! "
Страшно је све то виђење. Затим сам видео како маса народа иде, стари и млади. Сви су били обучени у црвене хаљине и носили су огромну црвену звезду петокраку на чијем сваком углу је седело по дванаест бесова. У средини је седео сам сатана са страшним роговима и крокодилским очима, са лављом гривом, страшним чељустима и великим зубима, а из чељусти је ригао смрдљиву пену. Сав народ је викао: "Проклетством жигосани!". Затим се појавила маса демона, сви црвени. Жигосали су народ стављајyхи свакоме на чело и руку жиг у виду звезде. Старац рече да је то жиг антихриста. Ја сам се страшно уплашио, прекрстио сам се и прочитао молитву: Да васкрсне Бог ... После тога све је ишчезло као дим.
Старац је ишао брзо и ја сам једва успевао да га пратим. Зауставио се потом и показао ми је на. исток:
"Гледај!" -вели.
Угледао сам масу народа са радосним лицима у чијим рукама су били крстови, црквени барјаци и цвеће. На средини међу овом масом високо у ваздуху стоји престо са златном царском круном на којој је златним словима написано: За мало времена! Око престола стоје патријарси, митрополити, епископи, свештеници. монаси и монахиње, пустињаци и мирјани. Сви певају:
"Слава во вишњих Богу и на земљи мир."
Ја сам се прекрстио и заблагодарио Богу.
Одједном, старац је крстолико три пута замахнуо у ваздух. И. гле, ја видех масу лешева и потоке крви. Анђели су летели над телима убијених и једва су успевали да душе хришћанске узносе к Престолу Божјем певајући: Алилуја! Страшно је било гледати све то. Ја сам горко плакао и молио се. Старац ме је узео за руку и рекао:
"Не плачи! Тако је потребно Господу Богу за наше маловерје и кукавност, ово тако треба да буде. Спаситељ наш Исус Христос је такође пострадао за нас и пролио Своју пречисту крв на крсту. Биће, дакле, још много мученика за Христа и то су они који неће примити антихристов жиг, но пролиће крв и добити мученички венац.

Виђење св. Јована Кронштатског